Vedení daňové evidence
Daňová evidence, dříve jednoduché účetnictví, pro zjištění základu daně z příjmů podle §7 zákona č. 586/1992 Sb v platném znění.
Součástí této služby je zejména:
- zpracování dodaných účetních dokladů v týdenní, měsíční, čtvrtletní nebo roční periodě, včetně vedení všech předepsaných účetních knih a evidencí
- kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur, vyhotovení upomínek a penalizačních faktur
- zpracování měsíčních a čtvrtletních přehledů a výkazů o hospodářském výsledku a majetku firmy
- zpracování řádné účetní závěrka a přiznání k dani z příjmu
- zpracování příslušných přehledů a hlášení pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
- zastupování na úřadech
- rekonstrukce daňové evidence za minulá období
Po ukončení účetního období obdrží každý klient vytištěný peněžní deník, roční přehled příjmů a výdajů, seznam pohledávek a závazků a archivní medium (CD, DVD) s kompletními daty skončeného období v elektronické podobě. V případě potřeby lze zajistit odklad podání daňového přiznání finančnímu úřadu prostřednictvím daňového poradce.